Never a failure, always a lesson

Idag har jag haft en ganska dålig dag, jobbet gick egentligen ganska bra idag. Det blev lite problem runt lunch då min mat inte såg ut som att den var helt ätbar! Så jag åt enbart grönsaker och turkisk yoghurt till lunch, vilket för mig inte egentligen räcker på långa vägar! Så mitt humör har verkligen varit på botten idag. Men efter en proteinpudding, lite lätt träning, en längre promenad hem, samtal med mamma och pappa samt ett besök på gamla jobbet så börjar allt kännas bättre igen. 
 
Jag var galet omotiverad när jag kom till gymmet, värmde upp på crosstrainern och körde lite blandad styrketräning, men det var så jävla tungt att jag gav upp ganska fort. 
 
Dagens mat
Frukost: Äggknäcke
Mellanmål: Honungsmelon och banan
Lunch: Broccolimix och turkisk yoghurt
Mellanmål: Proteinpudding
Middag: Kycklingsallad
 
Detta hamnar på ungefär 28sp. Eventuellt äter jag en knäckemacka till, så jag hamnar på 30 eller 31 sp. 
Viktresa | Hälsosammare liv, SmartPoints, VV, Vikt, Viktnedgång, Viktväktarna | |
Upp