Every day counts

Dag 2 av mitt superfokus. Okej, absolut inte superfokus, men jag försöker verkligen. Jag har inte direkt skenat iväg och ätit halva kylskåpet idag, så det är absolut framsteg. 

Efter husbesiktningen åkte vi hem och hälsade på mamma och vi gick en promenad med Chip, så lite har jag trots allt rört mig idag, men det kunde definitivt varit bättre. 
 
Dagens mat
Frukost: Äggknäcke
Mellanmål: Honungsmelon och banan
Lunch: Räksallad med ägg
Efter husbesiktning: Ett Ballerinakex, banan
Hemma hos mamma & pappa: Knäckebröd med mjukost
Middag: Två tunnbrödswrap med lax
 
Känns ändå som att jag kanske har ätit lite för mycket idag, eller åtminstone lite onödiga saker (läs: Ballerinakex och knäckebrödet på eftermiddagen). Dock är jag ganska stolt att jag bara tog ETT Ballerinakex och inte minst tre som det brukar bli annars. Sen var ju tanken att man bara skulle äta en tunnbrödswrap, men jag var alldeles för hungrig för att det skulle räcka. Dagens intag blev 32sp av 30 egentliga sp. Två över, men jag har ju trots allt en veckobonus att ta av. 
Viktresa | Hälsosammare liv, SmartPoints, VV, Vikt, Viktnedgång, Viktväktarna | |
Upp