Don't wish for it, work for it

Jag tänkte faktiskt ta tag i bloggen igen, eller egentligen var det Thomas som tänkte och jag höll med. 
 
I flera månader, för att inte säga som det egentligen är, i 1,5 år, har jag kämpat med att bli av med sambokilona som bara helt plötsligt dök upp från ingenstans. Fråga mig inte vad som hände, helt plötsligt var dem bara där. Jag har nu under som sagt 1,5 år verkligen försökt att bli av med dessa, men nästan helt utan framgång. Jag har väl som mest lyckats bli av med fyra kilo, men sen lyckats gå upp två kilo igen, och så har det hållt på. 
 
Mitt mål är att gå ner fem kilo till. Idag väger jag 64kg och jag skulle gärna ner till 59kg, det handlar inte om att jag tror att jag är tjock, utan det handlar om att jag känner mig galet obekväm med min mage och mina lår. Dessutom känner jag att jag mår så himla dåligt fysiskt när jag inte är i form. 
 
Så idag börjar jag en gång för alla och nu vill jag inte ge upp förrän jag verkligen nått mitt mål. Om jag bara fokuserar fullt ut denna gången så är jag rätt övertygad om att jag kan nå mitt mål innan flytten. Tre månader borde verkligen räcka för att gå ner dem där fem kilona. Så nu kör vi! 
Viktresa | |
Upp