Valpar IV

Foto - djur | |
#1 - - Nathalie:

Åh vilken otroligt söt och gullig hund! <3

#2 - - Nathalie:

Hej!! Vad är det som har hänt då? Något jobbigt?



Med mig är det bara bra. Ja jag har flyttat och bor nu i en liten lägenhet tillsammans med min kille Philip. Allt bara flyter på :) Hur är allt med dig annars?



Saknar dig massor vännen! Kan vi inte ses snart?

#3 - - Nathalie:

Aha.. Det är alltid fruktansvärt jobbigt när någon nära går bort.. Skönt att höra att du mår bättre nu efter omständigheterna som har varit! Hur lyckades du få sparken? :P Tröttnat på jobbet eller?



Det känns helt fantastiskt att ha flyttat till eget. Nu finns det ingen som kan säga att jag måste göra massor av saker etc.



Vems tur är det att åka och hälsa på den andra? Känner inte att jag har så bra koll :P haha.. KRAM!

#4 - - Nathalie:

5D är när filmen är i 3D, stolarna rör sig och du får rök, blåst mm på dig :) Riktigt häftigt måste jag säga!



Har inte fått mitt schema för den veckan än, men jag bör vara hemma.. Får kolla upp det så fort som möjligt, vore galet roligt om du ville komma hit! :D

Upp