Tema - ögon

Temat för senaste lls-temat var ögon. Oscar hjälpte mig och tyckte jag kunde använda London Eye, och jag kom sen på att jag kunde använda mig av mina solglasögon. Resultatet;

Så, vad tycker ni? Jag är inte jättebra på Photoshop, men resultatet blev bättre än väntat ändå.
Tema | |
#1 - - Stina:

Jag gillar bilden jättemycket. Var otroligt rädd för temat först. För jag avskyr verkligen sådana där bilder folk tagit på sina egna ögon du vet ^^ Din bild är härlig :D Och du är riktigt bra på photoshop, jag kan typ beskära en bild, högst. Du borde lära mig. Men jag har ju i och för sig inte programmet heller. Gå det att ta med då du kommer hit? Eller är det dumt så att man inte kan installera det på mer än en dator eller något sånt? Jag tänkte tvinga dig till att ta med din kamera med! :D

Upp